VÄÄÄÄÄÄÄÄRME

Vill inte jobba, vill inte jobba, vill inte jobba, vill inte jobba, vill inte jobba..
Vill bara ligga ute i värmen och njuta av det fina vädret!!! :)

Igår efter jobbet så begav jag mig till tanto för middag och mys med Jess, Frida, Catta, Jimmy och några andra från älvsjö.. Var riktigt trevligt och var ute i bara shorts och linne ända till typ halv elva, utan att frysa!! Så himla underbart!! Hade riktigt trevligt.

Efter jobbet ska jag ner till pappa och fixa lite med polisanmälan, efter det så ska jag hem till balkongen och njuta av solen :) Rebecca kommer över senare också så ska jag färga hennes hår!

Hoppas ni får vara ute i det fina vädret, njut åt mig också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0