Friday Im in love!

Sitter på jobbet nu, är drygt 1 timme kvar tills jag slutar.. Då åker jag hem, och plockar med mig Malin, Sara och Mimmi påvägen. Vi ska hem till mig och ha det trevligt! Dricka vin och äta tacos :) Celine kommer förmodligen också dyka upp beroende på hur hon mår.. HOPPAS!! Så det kommer bli en bra kväll!!
Imorgon förmiddag beger jag mig till sjöängen för den årliga fotbollstuneringen, men jag och josse kommer inte kunna stanna så länge, eftersom att vi ska servera på Amis bröllop! Ska bli en trevlig helg! Men tror inte att jag kommer få så mycket tid över till annat! Söndag blir det väl förhoppningsvis fint väder så man kan åka och bada, och då kanske vi ska planera gotland lite mer :D

Förresten för er som inte vet det så åker vi till gotland om 1 VECKA!!! Så jävla sköööööööööönt :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

de va inte någon lång semester! egentligen skulle jag väl behöva jobba, men att plugga e som ett heltidsjobb så kände att jag ville vara ledig...

cams sa att hon skulle åka hem 3e juli, men verkar som att hon åker hem nu på onsdag ist.. den 13e? så hon kanske skrev fel. så isf lär det ju bli veckan efter, får hoppas på att hon hör av sig! :)

2011-07-11 @ 10:56:29
URL: http://srosin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0