040711

Har haft en perfekt helg! Om någon undrar! I fredags efter jobbet begav jag mig direkt och mötte rebecca för att ta båten över till grönan! Fick dock stå och vänta på grabbarna ett tag.. Vi passade på att åka karuseller medan alla andra kollade på Ziggy Marley, sen vart det middag på Vapiano! Riktigt mysig kväll, fast vi borde ätit lite tidigare så hade alla vart på lite bättre humör ;) haha.




Sen i lördags så var jag ute och sprang, vart en sväng förbi farmor&farfar också! Sen på kvällen så mötte jag upp jess för att handla mat, och vi hade jätte mysigt på balkongen innan vi begav oss in mot stan för att fira Erica! Började med att möta upp Frida och hennes vänner på ojojoj, så satt vi där ett tag innan vi åkte in till Ericas firande på Laroy där hon hade hyrt övervåningen! Jag hade en super trevlig kväll och det hoppas jag att hon också hade :)

Igår vart det en seg dag, sov nästan hela dagen. Så kom Axel och Rebecca upp på kvällen och vi kollade på film! Slappar söndag!


Kommentarer
Postat av: Elina

Shit vilken pudding, vad najs det såg ut!



Hehe, jag LEKER hurtig sen äter jag i smyg.. Vågen står fortfarande på stadiga 70 pannor, aah ångest! :)



Vi ses på lördag! Såg du körschemat, sjukt mycket att tänka på - får lite panik ju... Och jag och Josse ska stanna till 02 och det går ingen buss :(

2011-07-06 @ 09:50:11
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0