-

Nu har jag vart riktigt dålig med uppdateringarna här på senaste tiden!! Helgen vart kanon, i fredags vart det en perfekt tjejmiddag som slutade med en spontan utgång för mig, Mimmi och Celine! Så var ganska seg på lördag morgon, men trots det mötte jag upp Emelie och Jess för att åka till sjöängen! Stannade där till tre typ och då var det bara hem och duscha för att åka direkt till bröllopet! Serveringen gick väl sådär.. Mycket gnäll på gästerna som att det var vårt fel att saker var dåliga osv.. Men kvällen vart kul, kan ju säga att både jag och josse fick för mycket av det goda efter att ha stått i baren ett par timmar!

Sen var det upp tidigt igen i söndags! Var ute hos patriks farmor och farfar och bara tog det lugnt, vart lite bad och fotbollsspelande! var tyvärr inget kanon väder.. Men vi stannade på strömma krog för middag, och jag åt världens godaste räksallad!! ahhaha.

Sen har det vart jobb i veckan, i måndags var vi och åt på boule&berså. Och i tisdags åkte jag hem från jobbet för att jag inte mådde bra, var hemma igår också. Så vi åkte förbi systemet en sväng igår kväll, och sen vart det brostugan med patriks crew! Mysig kväll!

Hoppas någon har orkat läsa ;p haha vart en hel bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0